Waarom SEO laten uitbesteden?

Tegenwoordig beginnen bedrijven de voordelen te zien die zoekmachine marketing voor hun bedrijf kan hebben. De vraag is, moeten ze hun zoekmarketinginspanningen intern uitvoeren of uitbesteden? Er zijn duidelijk voor- en nadelen van beiden. Search Clicks is al 10 jaar lang de specialist op gebied van SEO. Onze resultaten en kennis hebben bewezen voor te lopen in de markt. Maar waarom kun je dan het beste SEO uitbesteden?

seo laten uitbesteden
seo uitbesteden
Actieve klanten
Nog aan te nemen
Betaalbaarheid

Waarom SEO zelf doen?
Uitbesteden is beter!

De kosten en resultaten moeten de twee aspecten zijn die van invloed zijn op de beslissing om uit te besteden of niet. 

Natuurlijk kan je een SEO cursus volgen en zelf gaan beginnen. SEO uitbesteden van je zoekmarketinginspanningen kan meer kosten dan het laten uitvoeren van de taken door bestaande personeelsleden – maar niet op de lange termijn! Omdat zoekmarketing niet alleen een eenmalige taak is, neem je jouw personeel weg van de belangrijke taken die ze dagelijks moeten opleiden.

Nu worden die projecten niet voltooid en moet je meer middelen gebruiken om die taken uit te voeren. Als je overweegt een SEO- of SEM-expert in te huren, moet je er rekening mee houden dat ze een behoorlijk prijskaartje hebben. Om nog maar te zwijgen over de kosten achter de schermen van het hebben van een andere werknemer.

Beste resultaat

SEO Is Een Continue Proces,
We Maken Het Elke Keer Waar!

01
Onsite Optimalisatie

We helpen de website-inhoud te verbeteren, zodat bezoekers duidelijk begrijpen hoe deze verband houdt met hun zoekopdracht

02
Zoekwoorden Optimalisatie

Wij kiezen zoektermen uit die hoger in Google komen die veel bezoekers genereren zodat deze allemaal jouw kant op komen!

03
Linkbuilding

Onze exclusieve linkbuilding strategieën zijn alleen beschikbaar voor ons klanten. Door onze geheime tactieken in te zetten schiet je binnen no-time naar de 1ste pagina!

99%

1ste pagina

83%

Bezoekers

66%

Aanvragen

53%

Conversie

Eenvoudige alternatieve kosten

Zoekmarketing is een activiteit die bepaalde vaardigheden vereist die in de loop van de tijd moeten worden verworven om correct te worden gedaan. Het kost veel tijd en geld om deze lessen aan je personeel te geven. Er zal minder tijd beschikbaar zijn voor je personeel om te werken aan andere projecten die van groot belang kunnen zijn, en er kunnen minder inkomsten worden gegenereerd uit deze belangrijke projecten. Ook heeft iedereen een andere leercurve. Je kunt niet precies voorspellen hoeveel tijd het zal kosten om iedereen volgens dezelfde standaard te trainen. En als het personeel is opgeleid, krijg je verschillende resultaten van verschillende mensen. Dit kan ertoe leiden dat bepaalde delen van je zoekmarketingcampagne sterker zijn dan andere. Een andere overweging is hoe ga je deze persoon trainen? Het is niet zo dat je al een expert in huis hebt.
Waarom zoekmachine optimalisatie niet zelf doen?

Het is beter om jouw personeel zich te laten concentreren op wat ze zijn opgeleid om te doen, en een bureau dat gespecialiseerd is in zoekmarketing te laten zorgen voor jouw campagne.

Van buiten naar binnen kijken

Als lid van jouw branche heb je een bepaald perspectief over hoe dingen worden gedaan. Een zoekmarketingbedrijf kent jouw branche niet noodzakelijkerwijs zoals jij, en zal veel vragen stellen. Deze vragen zullen hen helpen ideeën te genereren die loskomen van de normale manieren van marketing in jouw branche - manieren die jij misschien niet eens had bedacht zonder een extern perspectief. Dit kan nieuwe kansen bieden die niet zouden zijn ontdekt zonder het perspectief van een 'buitenstaander' van de industrie.

Het is niet een eenmalige zaak

Zoekmarketing is niet iets dat je gewoon een paar uur kunt doen en dan is het klaar. Het is een continu proces. Voor de beste resultaten moet je elke week (zo niet elke dag) zoekmachineoptimalisatie-activiteiten uitvoeren op jouw website.

Nieuwe inhoud moet worden gepubliceerd en er moet linkbuilding worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat jouw campagne significante resultaten oplevert. Je moet ook jouw Pay-Per-Click-advertenties bijhouden en eventuele wijzigingen doorvoeren die nodig zijn om de efficiëntie te verbeteren.

Het uitbesteden van deze activiteiten geeft je het vertrouwen dat het correct wordt uitgevoerd, terwijl jij en jouw personeel de tijd krijgen om te werken aan de belangrijke projecten die geen verband houden met zoekmarketing.

De instrumenten van de handel

Zoekmachinemarketeers gebruiken meer dan alleen hun geest om hun werk uit te voeren - ze hebben veel speciale tools die ze gebruiken om bepaalde marketingtaken voor zoekmachines uit te voeren, de taken bij te houden en de beste resultaten te behalen.

Deze tools kosten een groot deel van de verandering en vereisen de juiste training om te begrijpen hoe ze werken en worden gebruikt om de marketinginspanningen te verbeteren.

Tenzij je een of twee mensen heeft die aan jouw campagne werken, kost het veel tijd en geld om iedereen op de hoogte te brengen van de tools die worden gebruikt om jouw zoekmarketingcampagne te verbeteren. Het is meestal beter om je zoekmarketing uit te besteden aan experts die deze speciale tools dagelijks gebruiken, voor zowel nationaal als lokale seo.

× WhatsApp met ons...